Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

Majlis perkahwinan Zul & Aznin ( 7 May kenduri belah pompuan)

salam,

lamanya blog aku nih terbiar...so far aku nih x der mood nak menaip..etah ler..penyakit mls udah dtg..nak wat geno...huhu..kali nih entry  pasal kenduri adik lelaki aku belah pompuan...yg belah kami nih 4 Jun nanti..buat 2 pasangan lg..adik lelaki & adik pompuan bongsu aku..aku lak..adik nak kawen..aku yg sibuk lebih..ambik cuti sampai 1 week++..gila....betoi...bukan apa..sian kat mak aku tuh...mcm gini ler gayanya anak sulung...ni ler photo dihari tersebut...
posing dulu sblm berangkat..nih semua adik2 aku..ada lg sorang x dak nih...yg kecik tuh anak aku & anak sedara aku ler

on the way sampai umah pompuan ni...aku woth my laling nih

pengantin baru....

mak aku dok renjis

aku pun tidak ketinggalan...

ngan mak aku..nak mkn nih lapaq..dah la panas lit--lit

nih bakal pengantin ..adik bongsu aku yg pompuan




mak ayah aku with pengantin....
masa on the way balik umah..lak....kami jumpa 1 xcident nih....kereta terbalik..sorang2 dia ja..tp x dak yg cedera la...
kejadian baru berlaku kot...

x tau la..mcm mana leh jd lagu nih...
ok..ler sampai sini dulu..citer dah basi..baru nak tulis nih...next sambung masa mothers day lak...wassalam

No comments:

Post a Comment