Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, June 27, 2012

15th years service anniversary

salam, kali nih aku nak citer pasal 15th years anniversary..bukan kawen...service anniversary....hahaha...lamanya aku kerja kilang....aku kerja masuk kilang..nih..(nama x payah kasi tau)...14/4/1997....so..thn nih 14/4/2012...dah 15 thn..wahh..aku baru nak update sbb baru dapat kupon yg aku claim ari tuh...

errmmm zaman dulu..time 5thn..dapat la..barang kemas..leh pilih...dia org disaply..aku ambik loket emas..yg aku pakai sampai la nih...bila dah 10thn..dapat la..kupon gak..ikut suka la..kita pilih apa..bernilai rm600..huhu..malumla...ekonomi x memberangsangkan..time nih aku beli loket gak..tapi tambah duit..sbb dapat time aku nak kawin..wahh..pastu thn nih...15thn...aku ambik kupon..bernilai rm750...ermm aku ambik SEC..sbb ..dlm hati..nak beli mesin basuh auto...tp mesin kat umah yg manual leh guna lagi..pastu tiba-tiba....aircond bilik rosak...ermmm maybe nak beli aircond..tp x survey lg....

lamanya aku dok bertahan kerja kilang...ala...x yah pilih sgt...kerja kilang kan kerja halal....banyak benefit kerja kilang nih...dgn kerja kilang..aku leh beli kete..beli umah..& sambung belajar..semua duit kerja kilang..cewahhh....ada sapa berani kutuk org kerja kilang...mehh sini...amboiii....ingat lecehh sgt ka kerja kilang.....

ok...stop sini...nih kes kerja x dak..tu yg rajin tu...

No comments:

Post a Comment