Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, July 21, 2012

Ramadhan 1

salam, wahh x tau nak citer aper..ari nih 1st day puasa..tp sahur masak sambal udg & grg ikan sardin jer...itu feveret my hubby...so..cukup la...aku sure mkn sikit..konon2..nak diet..hahah...sambil amik horlick fiber up..hihi...leh kurus ker....
lps sahur tuh..aku siap panjat tangga..sbb nak bash kain langsir...sambil tu mop lantai...maklum la..kalo bdk kecik tu bangun jgan harap nak mop2 lantai segala....
smlm g Tesco Sbrg Jaya..sbb nak g beli kain langsir kat Nagoya...maklumla...dah 5 thn x tukar...so apa salahnya thn ni tukar....aku pilih kaler nih....entah ler lawa ker tak..nasib baik kawam aku mau ambik tempahan lg...hihi

tiap kali ramadhan mesti tv3 ada citer yg tajuk ramadhan gak..kali nih citer "7 Ramadhan "..aku rasa best gak...so i will follow....


2 comments:

  1. langsir hg ni dh kna la ngan baju kerusi tu,hitam putih ek...aku suggest karpet warna merah bru nmpk seri ngn hitam putih ni..hehe

    ReplyDelete
  2. tang karpet tu malas..tu..ingat dok berkenan yg bulu2 panjnag tu..tp malas nak beli..budak kecik nih..ermmm...rumah kecik ja

    ReplyDelete