Friday, April 1, 2011

Penyakit yg sukar diubati....

hi,
aku nih sekarang mengalami satu penyakit yg sukar diubati..entah ler..mcm mana....sukar betoi..nak dapatkan ubat utk penyakit ku ini.....penyakit ku ini telah lama namun lama kelama-lamaan...makin teruk pulak....terutama selepasa bersalinkan ammar..huhu....mcm mana nih??...argghhhhh.....bila ler nak baik nihh!!!!!
penyakit ku akan menyerang pada tahap yg kritikal..pada awal bulan & tgh bulan....awal bulan dalam 5hb & tgh bulan dlm 20hb!!!!!..ohh tidakkk.....tolong lah aku!!!!.......penyakit ku ini...adalah..........................................................................................................................................................


ON LINE SHOPPING!!!!!!!!! 

nie 5hb April belum pun masuk gaji ..tp dah book benda nih...hihi.....utk anak...biasa la....ibunya yg lebih2...anakyer x tau apa pun..hahaha....boring dah pos laju tuh dok dtg umah ku itu..hihi..sampai dia org kenal dah ler aku nih...x der org lain ker?..hahahah



ok ler...kalo ada sesiapa @ kawan2 yg sudi membantu akak utk mengubati penyakit ku ini..sila ler bagi pandangan @ pun cara utk menghindari nya..hihi....
wassalam..

2 comments:

  1. hehehe...ct bukan nak bagi tips menghindari tapi menggalakan hehehe...ala akak shopping baju ammar kan...apa salah nya...:-)

    ReplyDelete
  2. ct..huhu...mmg x salah tp..dah ada penyakit boros jer akak nih..bukan boroi yer..hahaha

    ReplyDelete