Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

Mothers day 2011

salam,
nih entry slps p kenduri adik aku tuh..masa on the way balik tu..singgah kat pekan Grik beli kek utk mak...saja jer utk seronok2..kan..maklum ler..aku nih pun baru 1st time nak rasa sambut hari ibu...w/pn ada artikel yg mengatakan ia nya haram disambut...ermmm...ikut la..cara sambutannya mcm mana ..aku cuma beli kek utk mkn2 utk mak..adik2 & cucu2 mak aku...kek pun anak sedara aku yg pilih...hihi...ni ler..disekitar peristiwa memotong kek..padahal..ada kek sebiji lg..yg bawa balik hantaran pihak pompuan..hahaha....layan photo nih..
anak sedara aku darwisy


kek yg dibeli kat pekan grik


adik no3 & mak aku


ammar panas..baju hilang

adik aku no2


dok kat blkg umah coz umah under renovation
ok..sampai sini dulu..tunggu next entry..pasal mkn kot...hihi

note: aku taip dgn laju sekali..kalo yg salah taip tu paham2 jer lah

No comments:

Post a Comment