Wednesday, July 4, 2012

Kongsi rezeki

alkisah...aku nak belanja kwn2 sempena naik gaji bulan 4 ari tuh..x tau nak belanja mana...pastu ina kawan aku pun sama gak naik gaji,...nak belanja..so kita org pun kongsi 2 org belanja kwn2 lain...malas nak kuar jauh2...kalo buat asing2 kena keluar byk kali...alih2 kami belanja KFC ajer lah...ermmm.....dah x tau nak mkn aper...lg pun ina blom mkn lg..KFC baru tuh..so kami order yg tuh jer....photo aku x yah interprame..aku letak gambaq org lain jer..KFC kat Kulim  nih byk tmpt..so kami pilih yg kat area pekan Kulim jer...kat tmpt lain tuh x sedap sgt.....ermm..layan ajer lah..



No comments:

Post a Comment