Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 19, 2012

Ras Adiba Radzi @ WIN

nih Ras Adiba Radzi dtg kat tmpt keje...WIN program....(Woman @ Intel Network)...wahh lembut jer suara dia..sempat ler peluk cium dier..hihi.....kulit muka cantik..wahh...org byk duit..semua cantik2.....
Ras Adiba Radzi @ WIN

ambik peluang gak ler..bergamborr..tu pun dah last minit..hihi


aku jrg bergambor kat tmpt keje...nih apa kes??

kak Ras Adiba dah nak balik..kak khis sempat lg...panggil nak ambik gamborr...hihi

gift pada hari kejadian..yg nih jer sempat..yg lain x sempat..sbb lewat sgt daftar....

Wednesday, July 18, 2012

Ros Kuning

smlm..dpt bunga ros dr secret admire..oppssss..bukan...kawan baru balik cameron highland..so dia kasi bunga nih...capture guna hp jer..tp lawa juga hp aku nih....hihi




Copy from internet:
Yellow roses symbolize friendship and warmth that exists between confidantes

 

Tuesday, July 17, 2012

Koleksi Ammar

hi....ni nak citer pasal koleksi.....ini sbb ammar tukar susu..ke dumex fruit & veg..maklumla..anak aku nih kan sembelit dr kecik sampai la nih...tp dah kurang sket la....dok seronok kumpui koleksi nih...lawa jugak..buat letak benda2 yg mengarut..hahaha
koleksi ammar

ni nak selit sket.....amamr ari tu g maiden ipoh..dok pegang buku nih...w/pun baru 1thn 10bln..dia suka sgt kat buku2 yg ada gambar binatang.....ikut suka la ammar oii.....tp dia x koyak pulak buku tuh....dia baca ngan gaya bahasa dia ler....
sambil2 dia belek....kena puji sket....rajinnya anak ibu study..hihi..

Friday, July 13, 2012

Hentian Sg Perak

hi,
masa on the way g Ipoh ari tuh...singgah sebentar kat RnR nih..sbb hubby nak ke toilet....wahh selalu lalu x pernah singgah....rupanya cantik jugak view kat situ.. :)..



makcik...interprem sbb ammar tido dlm kete :)

makcik gemookkkssss....

Thursday, July 12, 2012

Al-Fatihah....anak pakcik..sefelda aku....


Al-Fatihah.....

Dua beradik maut kereta rempuh babi hutan

IPOH: Dua beradik terbunuh apabila kereta mereka merempuh seekor babi hutan lalu terbabas dan melanggar tembok di Km78.7 Jalan Kuala Kangsar-Gerik, awal pagi ini.
Ketua Polis Daerah Gerik, Supt Abdul Manaf Baharum berkata, mangsa yang terbunuh ialah Dzularif Abdullah, 19, dan adiknya Norwahida, 15. Mereka berasal dari Felda Lawin Utara, Gerik.
Kejadian dilaporkan berlaku pada jam 2 pagi ketika mereka dalam perjalanan pulang ke rumah selepas selesai berniaga di Selat Pagar, Lenggong.

"Ketika sampai di tempat kejadian, seekor babi hutan dikatakan tiba-tiba melintas jalan menyebabkan kereta yang dipandu Dzularif gagal dikawal lalu merempuh haiwan berkenaan," katanya ketika dihubungi.


Abdul Manaf berkata, kereta tersebut kemudian terbabas dan merempuh tembok di tepi jalan menyebabkan kedua-duanya cedera parah di muka dan badan.

Kedua-dua mangsa meninggal ketika dikejarkan ke sebuah klinik di Lawin untuk mendapat rawatan. - Bernama
Artikel ini disiarkan pada : 2012/07/12

Balik kg~7 July 2012~

hi..last Saturday balik kg kat Grik.....hihi..malaih nak taip apa2. sbb modal tarak.....layan :)
rambutan sudah kekuningan


durian diatas sana

dokong masih muda



ammar senyum gatai

Wednesday, July 11, 2012

Mee Rebus Ramli

hi...last saturday g jln2 ipoh..saja jer...jln2 ..konon2 nak g Maiden baru kat Ipoh.....kami kalo g ipoh x sah kalo x mkn mee rebus ramli....ini mee rebus byk cawangan..kami selalu g kat jln ke kuala kangsar...kat situ paling sedap....ermmm..entah ler..tekak masing2.....


Ni kentang grg utk Ammar...