nie bukan wat kerja overtime....nih koleksi hobi gila aku wokeyyy...dah beribu riban abis duit..bila aku nak insaf....suami pun x mau kata apa dah..hihi...
Blog untuk suka-suka jer..............kalo suka baca...kalo x suka...ermm...aku tak marah....
Wednesday, May 2, 2012
Saturday, January 28, 2012
Wednesday, August 3, 2011
GPAC @ Pulau Jerejak ~24 June 2011~
SALAM,
Lamanya akak tidak mengupdate ini blog....tiada masa utk itu..kebusyan melanda diri....hahaha..betul ker busy??
so...nih ada free sket..maklumla bulan posa..pagi2 dok ngadap pc..x g breakfast so..rajinkan diri utk update citer basi... :)
actually..ni bulan 6 punya cerita..tu dia aihh lamanya...masa nih dept akak buat teambuilding..location..Pulau Jerejak...ermmm byk kali dah p sini..tp apakan daya dah x der tmpt nak g...so hentam saja ler labu...so ini ada serba sikit..activity yg diadakan pd hari tersebut...cewahhhh!!!
ok...nanti update citer basi lain yer....
Lamanya akak tidak mengupdate ini blog....tiada masa utk itu..kebusyan melanda diri....hahaha..betul ker busy??
so...nih ada free sket..maklumla bulan posa..pagi2 dok ngadap pc..x g breakfast so..rajinkan diri utk update citer basi... :)
actually..ni bulan 6 punya cerita..tu dia aihh lamanya...masa nih dept akak buat teambuilding..location..Pulau Jerejak...ermmm byk kali dah p sini..tp apakan daya dah x der tmpt nak g...so hentam saja ler labu...so ini ada serba sikit..activity yg diadakan pd hari tersebut...cewahhhh!!!
| fuhhh..akak x pernah buat benda mcm nih... |
| sapa la..dok ambik gambaq candid nih |
| gaya mau ada ok!!! |
| jenuh akak menonggeng |
| akak dgn big boss dr US |
| Nih semua team member dlm dept akak |
| gayat gak nih!! |
| cewahhh..ada kena ka |
| time nak balik dah..letihhh... |
ok...nanti update citer basi lain yer....
Saturday, June 11, 2011
Reunion ex-smsis2 gerik perak
salam,
lama nya x update. maklumla..busy kenduri adik kawin...huhu letih ..ini cerita pasal jumpa kawan2 lama....reunion ni utk yg dr form 1-5 jer..yang form 6 belum buat lg nih...best gak ler jumpa kwn2 lama...yg dlm photo ini semua geng kelas aku masa form 4 & 5. ada la yg kelas lain..tp kurang la..sket..kemesraannya..hihi
reunion nih diadakan pada 29 May 2011 @ rumah rehat grik, pd mulanya aku x join..sbb ada kenduri kawan yg kawen dgn sepupu aku..tp last2 aku g kenduri yg sepupu jer..belah laki dia aku x g..sbb teringin nak jumpa kwn2..hihi...so enjoy the photo...hahaha..no idea..la..nak taip apa..
| ini aku ngan chunah (nama betoi..noorsatinah).. |
| yg ini kek sponser dr syed najib |
| yg ni umi.. (nama betoi umiziyah) |
| yg nih ros (nama betoi rosliza....keje nurse) |
| yg ini semua bekas pelajar perempuan yg hadir....yg lelaki x yah letak ler...haaha |
Tuesday, May 24, 2011
sambai tomeh kerang :)
salam,
pasal mkn lak..aku nih...bukan selalu masak yer..jarang2 sekali..nih pun hubby keje mlm..balik pg..dia p market beli kerang..so aku buat sambal tumis kerang ala xpress ja..aku nih semua nak cepat....ahhaha
resepi ala express aku:
- kerang rebus..kopek ambil isi ler..kulit kerang sapa mau..buat main dam boleh la... :)
- bahan tumis..aku blender bawang besar sama cili kering ok...
- pastu sonang ja..aku tumis sampai naik minyak..
- boh la..ayaq asam..x kisah..asam keping pun ok..
- boh garam & gula...sbb tu ler..warna berkilat sbb boh gula...tp jgn boh awai2..boh time cili tuh nak kering dah..nak naik minyak gitu..sure kaler lawa...
Mothers day 2011
salam,
nih entry slps p kenduri adik aku tuh..masa on the way balik tu..singgah kat pekan Grik beli kek utk mak...saja jer utk seronok2..kan..maklum ler..aku nih pun baru 1st time nak rasa sambut hari ibu...w/pn ada artikel yg mengatakan ia nya haram disambut...ermmm...ikut la..cara sambutannya mcm mana ..aku cuma beli kek utk mkn2 utk mak..adik2 & cucu2 mak aku...kek pun anak sedara aku yg pilih...hihi...ni ler..disekitar peristiwa memotong kek..padahal..ada kek sebiji lg..yg bawa balik hantaran pihak pompuan..hahaha....layan photo nih..
| anak sedara aku darwisy |
| kek yg dibeli kat pekan grik |
| adik no3 & mak aku |
| ammar panas..baju hilang |
| adik aku no2 |
| dok kat blkg umah coz umah under renovation |
ok..sampai sini dulu..tunggu next entry..pasal mkn kot...hihi
note: aku taip dgn laju sekali..kalo yg salah taip tu paham2 jer lah
Majlis perkahwinan Zul & Aznin ( 7 May kenduri belah pompuan)
salam,
lamanya blog aku nih terbiar...so far aku nih x der mood nak menaip..etah ler..penyakit mls udah dtg..nak wat geno...huhu..kali nih entry pasal kenduri adik lelaki aku belah pompuan...yg belah kami nih 4 Jun nanti..buat 2 pasangan lg..adik lelaki & adik pompuan bongsu aku..aku lak..adik nak kawen..aku yg sibuk lebih..ambik cuti sampai 1 week++..gila....betoi...bukan apa..sian kat mak aku tuh...mcm gini ler gayanya anak sulung...ni ler photo dihari tersebut...
| posing dulu sblm berangkat..nih semua adik2 aku..ada lg sorang x dak nih...yg kecik tuh anak aku & anak sedara aku ler |
| on the way sampai umah pompuan ni...aku woth my laling nih |
| pengantin baru.... |
| mak aku dok renjis |
| aku pun tidak ketinggalan... |
| ngan mak aku..nak mkn nih lapaq..dah la panas lit--lit |
| nih bakal pengantin ..adik bongsu aku yg pompuan |
| mak ayah aku with pengantin.... |
masa on the way balik umah..lak....kami jumpa 1 xcident nih....kereta terbalik..sorang2 dia ja..tp x dak yg cedera la...
| kejadian baru berlaku kot... |
| x tau la..mcm mana leh jd lagu nih... |
ok..ler sampai sini dulu..citer dah basi..baru nak tulis nih...next sambung masa mothers day lak...wassalam
Subscribe to:
Posts (Atom)




