Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

CD lagi.....20 April 2011

hi.,..ari nih aku half day..hihi...baby sitter ada medical check-up...aku ambik la.half day....gaji dah masuk smlm..apa lg..order CD utk ammar lg...ari nih dah sampai CD nih..cepat sungguh..hihi...dah basuh & dok sidai kat luar tuh...bukan apa...ni la caranya nak membantu meringankan beban suami...hahaha..pandai jer aku nih...kali nih aku beli 5pcs..total rm120.00..ada lg...4 pcs  on the way..esok sampai ler tu kot...yg tuh aku order kat org lain..so...yg ada sekrg 3 + 5...8 pcs..tunggu lg..4..12 pcs..ok la tuh...ammar pun suka pakai CD..nih ..x der alergic pun...ok arr..kan..tp still ada gak stock pampers..pet-pet...utk baby sitter mmg akan kasi pampers..x kan nak kasi CD nih kesian pulak..nanti..nak mencuci..bab yg kecik x pa...bab yg besar tuh...hihi...so ini koleksi terbaru....esok sure yg lain pulak...hahah..cukup kot 12 pcs nih..lps nih x beli dah....

kalau nak beli....beli ler..kat sini...yg nih jer yg harga paling murah aku dok survey..x tau ler pulak kalo ada lg murah dr sini..
http://bongbongidea.blogspot.com/
yg kat bawah nih 5pcs..rm120 + pos...courier airpack....

jumpa lg..bye....



 yg 3 pcs nih versi bola...dah anak lelaki...haha..kaler jer lain..
 yg nih askar punya...
 yg nih spt seluar jeans...hahaha

No comments:

Post a Comment