Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 12, 2012

Al-Fatihah....anak pakcik..sefelda aku....


Al-Fatihah.....

Dua beradik maut kereta rempuh babi hutan

IPOH: Dua beradik terbunuh apabila kereta mereka merempuh seekor babi hutan lalu terbabas dan melanggar tembok di Km78.7 Jalan Kuala Kangsar-Gerik, awal pagi ini.
Ketua Polis Daerah Gerik, Supt Abdul Manaf Baharum berkata, mangsa yang terbunuh ialah Dzularif Abdullah, 19, dan adiknya Norwahida, 15. Mereka berasal dari Felda Lawin Utara, Gerik.
Kejadian dilaporkan berlaku pada jam 2 pagi ketika mereka dalam perjalanan pulang ke rumah selepas selesai berniaga di Selat Pagar, Lenggong.

"Ketika sampai di tempat kejadian, seekor babi hutan dikatakan tiba-tiba melintas jalan menyebabkan kereta yang dipandu Dzularif gagal dikawal lalu merempuh haiwan berkenaan," katanya ketika dihubungi.


Abdul Manaf berkata, kereta tersebut kemudian terbabas dan merempuh tembok di tepi jalan menyebabkan kedua-duanya cedera parah di muka dan badan.

Kedua-dua mangsa meninggal ketika dikejarkan ke sebuah klinik di Lawin untuk mendapat rawatan. - Bernama
Artikel ini disiarkan pada : 2012/07/12

Balik kg~7 July 2012~

hi..last Saturday balik kg kat Grik.....hihi..malaih nak taip apa2. sbb modal tarak.....layan :)
rambutan sudah kekuningan


durian diatas sana

dokong masih muda



ammar senyum gatai

Wednesday, July 11, 2012

Mee Rebus Ramli

hi...last saturday g jln2 ipoh..saja jer...jln2 ..konon2 nak g Maiden baru kat Ipoh.....kami kalo g ipoh x sah kalo x mkn mee rebus ramli....ini mee rebus byk cawangan..kami selalu g kat jln ke kuala kangsar...kat situ paling sedap....ermmm..entah ler..tekak masing2.....


Ni kentang grg utk Ammar...

Friday, July 6, 2012

Pizza Parit Busuk, Kubang Semang, PP

ini mlm..sy dinner ini..sessi menternak lemak....supaya lg bercambah lemak yg ada kat bdn sy...ini pizza beli kat pasar mlm...nama tmpt pasar mlm tuh...parit busuk kat kubang semang tuh...hubby beli time balik keje..pizza nih lebih sedap dr pizza hut ..dr dominos pizza...yg ni saiz large rm13 hegget ja....mmg betoi2 sedap nih....dlm nih mcm2 ada..daging ayam..sosej..ini pizza  versi campur2...ermmm...layan... :)
ermmm....x tau nak kata apa...
close up....ada teringin??

close up..nikmat sungguh...

Free lunch lagi...

last monday..dpt free lunch lagi..kak khis belanja..kat nasi ayam periuq besar..cawangan sg.kob...malas nak taip panjang2...nih photo dihari kejadian..
nasi ayam dot mai..aku punya

me & shu lee

chu set

ina

chu set
photo dr shu lee

Thursday, July 5, 2012

Durian Party~Part2~

sambungan Durian Party ari tuh..nih photo dr hp aku..ermm....peristiwa yg berlaku pada hari kejadian.....sesi melantak .....







Wednesday, July 4, 2012

Kongsi rezeki

alkisah...aku nak belanja kwn2 sempena naik gaji bulan 4 ari tuh..x tau nak belanja mana...pastu ina kawan aku pun sama gak naik gaji,...nak belanja..so kita org pun kongsi 2 org belanja kwn2 lain...malas nak kuar jauh2...kalo buat asing2 kena keluar byk kali...alih2 kami belanja KFC ajer lah...ermmm.....dah x tau nak mkn aper...lg pun ina blom mkn lg..KFC baru tuh..so kami order yg tuh jer....photo aku x yah interprame..aku letak gambaq org lain jer..KFC kat Kulim  nih byk tmpt..so kami pilih yg kat area pekan Kulim jer...kat tmpt lain tuh x sedap sgt.....ermm..layan ajer lah..